Subject: Järgmisel nädalal Riigikogu sotsiaalkomisjonis
From: "Heidi Barot" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: "Ragnar Vaiknemets" <[email-masked]>
Date: Wed, 7 Feb 2024 12:47:54 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan infot järgmisel nädalal Riigikogu sotsiaalkomisjonis
planeeritavate arutelude kohta.

Esmaspäevale, s.o. 12. veebruarile on planeeritud arutelu, kus
käsitletakse ortodontiateenuse kättesaadavusega seotud probleeme. Istung
algab kell 11.10, kuid selle päevakorrapunkti arutelu algab orienteeruvalt
kell 12.00 ja kestab kuni 13.00

Teisipäevale, s.o. 13. veebruarile on planeeritud arutelu, mis keskendub
kriisideks valmisolekule tervishoiu valdkonnas.

Teisipäevased istungid algavad kell 14.00.

Sotsiaalkomisjoni esimees palub Terviseameti esindajal osaleda mõlemal
istungil, teha teemakohane ettekanne. Esmaspäevasel istungi võiks
ettekande kestus olla 5-7 minutit ja teisipäeval kuni 10 minutit.

Kui soovite esitada slaide, siis palun need saata hiljemalt esmaspäeval
kell 10.00 ja teisipäeval kell 12.00

Palun andke teada, kes Terviseametit nende arutelude juures esindab.

Olen valmis vastama täiendavatele küsimustele.

Lugupidamisega

Heidi Barot

Riigikogu sotsiaalkomisjoni nõunik-sekretariaadijuhataja

T:  <tel:+372%20631%206300> +372 631 6495

Riigikogu. Lossi plats 1a, 15165 Tallinn.

 <http://www.riigikogu.ee/> www.riigikogu.ee